wtorek, 13 marca 2012

Mój wiosenny stosik #1

Oto mój pierwszy, blogowy stosik.Tytuły na kindlu nie są zbyt widoczne, więc przedstawię je wam w poście. A są to:
1. Miecz przeznaczenia.
2. Zwiadowca 1.
3. My dzieci z dworca Zoo.
4. Z ciemnością jej do twarzy.
5. Folwark zwierzęcy.
6. Intruz.
7. Mort.
8. Tunele.

Już się nie mogę doczekać, kiedy wyrwę się od wszelakich sprawdzianów, konkursów itp. i będę mogła usiąść spokojnie w fotelu, wypić herbatkę i odpłynąć w nieznane z jakąś książką. Pozdrawiam wszystkich czytelników i życzę miłego czytania :)

3 komentarze:

  1. Fajny stosik. Życzę miłego czytania. ;)
    Ja mam pełno e-booków na Kundelku, ale jeszcze ich nie przeczytałam. o.o

    A mam takie pytanie... Co to jest to takie szare na dole na ekranie na Kindlu. Jakiś dodatek czy coś, bo ja jescze do końca obyta z nim nie jestem. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. @Megajra dziękuję za życzenia :) To na dole na kundelku to reklamy. Kupiłam wersję o 20 dolarów tańszą, ale za to mam te reklamy, które kompletnie mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak kupowałam Kundela w wakacje nawet nie brałam tej wersji pod uwagę. Zapłaciłam trochę więcej, ale i tak jestem z niego zadowolona. :D

      Usuń

Drogi gościu!
Skoro odwiedziłeś mojego bloga zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...