niedziela, 13 listopada 2011

Amazon Kindle- nowy sposób na czytanie książek.

Amazon Kindle to czytnik ebooków, na którym moim zdaniem o wiele wygodniej czyta się książki. Do tej inwestycji przekonała mnie moja siostra, która kupiła Kindle w sierpniu br. Bardzo spodobała mi się technologia tzw. e-papieru oraz ogólny kształt i komfort czytania. Postanowiłam zainwestować moje oszczędności i nie żałuję. Odkąd posiadłam ten wspaniały wynalazek czytam o ok. 1/4 szybciej, a wygoda jaką zapewnia Kindle jest nieporównywalna ze zwykłymi książkami.

1. Łatwość przenoszenia dzięki odpowiednim rozmiarom.
2. Oszczędność pieniędzy.
3.  Ilość książek, które mogę przenosić na Kindle.
4. Możliwość czytania na nudnych lekcjach.
Serdecznie polecam kupno Amazon Kindle osobom, które dużo czytają, bo urządzenie w moim przypadku zwróciło się po ok. 6 miesiącach, a komfort jest nieporównywalny w moim mniemaniu z książkami papierowymi.

4 komentarze:

  1. Oj zachęcasz, zachęcasz do tego Kindle`a. ;-)
    Ja mimo wszystko preferuje papierowe książki, choć.. możliwość przenoszenia w takim urządzeniu kilku pozycji jest wyjątkowo kusząca.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupując Kindle'a nie miałam wątpliwości. Wypróbowałam u mojej siostry i byłam zdecydowana oraz przede wszystkim zdeterminowana. Polecam serdecznie, naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Kundelka od lipca i także nie żałuję. Do tego przekonał mnie wujek, a w jego ślady poszła cała rodzina, gdyż nie tolerowali tego, że tyle wydaję na książki. Dołożyli mi trochę i mam. ;) Przyznam szczerze, że jak na razie przeczytałam na nim tylko dwa e-booki, ale zakupu nie żałuję, bo naprawdę warto. To świetne urządzenie i na pewno mi się przyda, a nie powiem, że mam już w nim wgranych sporo e-booków, oj sporo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na Kindle muszę jeszcze ciut poczekać... do października. już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu!
Skoro odwiedziłeś mojego bloga zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...