poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Pożeracze umysłów, czyli książki, którym nie można się oprzeć.

Witajcie.
Przeczytałam w ostatnich dniach książkę, od której byłam bardzo negatywnie nastawiona. Po rozpoczęciu przygody z Letnim Przesileniem nie mogłam się od niego oderwać i każdą wolną chwilę poświęcałam na zagłębianie się w losy czterech przyjaciółek zmagających się z problemami samotności, śmiertelnej choroby, kłopotów finansowych i niezrozumienia w małżeństwie. Nie jestem przekonana do literatury kobiecej, jednak owa książka, którą przypadkowo wygrałam na serwisie nakanapie.pl przekonała mnie do takiej tematyki. Niestety muszę stwierdzić, że opis z tyłu jest beznadziejny i napisany "od czapy". Jeżeli potraficie się powstrzymać nie zaglądajcie do niego. To on mnie zniechęcił do książki, która okazała się fenomenem. Naprawdę polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi gościu!
Skoro odwiedziłeś mojego bloga zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...