czwartek, 12 lipca 2012

"Burza" Julie Cross

Tytuł: "Burza" 
Autor: Julie Cross
Ilość stron: 409
Cena: 36,90 zł
Moja ocena: 6+/10






Tym razem będzie krótko i na temat, bo i nie ma się nad czym za bardzo rozwodzić. Faktem jest, że podczas czytania "Burzy" nie towarzyszyło mi wiele emocji wartych opisania, ale spokojnie - nie było tak źle ;-)
Książką zainteresowałam się po przeczytaniu wielu pochlebnych recenzji, ale i sam temat podróży w czasie bardzo mnie interesuje już od pewnego czasu (szkoda tylko, że nie natrafiłam jeszcze na książkę na prawdę dobrą o tej tematyce, a jest pole do popisu).

Jeżeli chodzi o zarys fabuły, który był zawsze nieodłączną częścią moich recenzji, tym razem sobie daruję, bo boję się, że zdradzę za dużo szczegółów (jak to się stało w przypadku opisu na okłdce). Powiem tylko, że "Burza" opowiada o pewnym zakochanym po uszy podróżniku w czasie, który w pewnym momencie staną pomiędzy młotem a kowadłem pakując się w niezłe tarapaty.



Sama historia nie jest zbyt ambitna czy oryginalna. Jednak oklepany schemat rekompensuje lekki styl autorki, odpowiedni na ciepłe, letnie popołudnia w cieniu na kocu. Niezbyt wymagający język oraz spójność wydarzeń sprawia, że powieść bardzo szybko się czyta. Nie mogę również zapomnieć o wątku miłosnym, który nieodłącznie idzie w parze z powieścią młodzieżową. Czasem nazbyt przesłodzony, ale nie irytował mnie tak bardzo jak to czasem bywa.

Podsumowując, "Burza" Julie Cross nie jest książką wysokich lotów, ale przyjemnie się ją czyta szczególnie podczas upalnych, wakacyjnych dni. Zazwyczaj staram się omijać książki tego typu, ale ta jest na prawdę dobra. Z pewnością nie żałuję tych 37 złotych na nią wydanych, a po kolejne części sięgnę z przyjemnością.
Polecam, jednak ostrzegam, ta powieść należy do takich, które zapewniają emocje na 2 wieczory - potem się o nich zapomina.




UWAGA!!!
Mam do sprzedania/wymiany egzemplarz "Burzy"za 25 zł (z przesyłką). Stan bardzo dobry, raz czytana. Jeżeli chcesz ją kupić lub się ze mną na jakąś inna książkę wymienić napisz w komentarzu lub na mojego maila asikwlosik@gmail.com :)

10 komentarzy:

  1. Pozytywne recenzje swoją drogą, ale jaka piękna okładka! <3 Temat podróży w czasie zawsze mi się podobał i chcę niedługo kupić tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach "Burzę". Spotkałam wiele już pozytywnych recenzji i bardzo mnie zachęciły (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, chyba nie dla mnie. Poza okładką nic mnie nie ciągnie do tej książki.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm może w przyszłości dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w planach, mam nadzieję, że niebawem po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki nie czytałem jeszcze i chyba długo tak pozostanie. Jeśli do wymiany (za darmo, nie?). Jeśli tak, to co ja właściwie mogę oddać, hmm? "Trucicielkę" Schmitta, coś Ceceli Ahern ("Pamiętnik z przyszłości" czy "P.S. Kocham Cię"). Zostaje jeszcze pierwszy tom "Jutra" czy "Kobieta w lustrze", ale to dopiero jak przeczytam. No i może "Świat Zofii", "Szukając Noel" albo "Przemianę", ale to najpierw muszę sprowadzić, bo pożyczyłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę ją przeczytać i mam nadzieję, że wkrótce będę miała taką możliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O książce słyszałam wiele dobrego, dlatego już wysyłam do Ciebie maila:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu!
Skoro odwiedziłeś mojego bloga zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...