niedziela, 14 sierpnia 2011

Pożeracze umysłów, czyli książki, którym nie można się oprzeć.

Witajcie.
Dzisiaj postanowiłam napisać o "pożeraczach umysłów", od których nie można się oderwać. Moje skromne grono książek wciągających bez reszty zasiliła trzecia część cyklu "Percy Jackson i bogowie olimpijscy"- "Klątwa Tytana". Po kilku miesiącach przerwy postanowiłam wrócić do wspaniałej serii i nie żałuję. Fenomen sagi Riordana tkwi w tym, że jego książki są zarówno wspaniałą rozrywką, jak również lekcją mitologi i alternatywą dla opasłych tomów Parandowskiego. Serdecznie polecam fanom fantastyki. Młodzież potrzebuje właśnie takich lektur!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi gościu!
Skoro odwiedziłeś mojego bloga zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...